Stap 1: Wij maken vanwege efficiëntie gebruik van MyDMS, het kwaliteitshandboek is de basis.

  • Altiplano werkt nauw samen met gebruikersgroepen om MyDMS voortdurend te verbeteren, gericht op de zorgsector. Het systeem is ontworpen om efficiënt te zijn in gebruik, waardoor de administratieve lasten voor de opdrachtgever worden geminimaliseerd.
  • MyDMS wordt ingezet als een betrouwbare centrale tool voor kwaliteitsmanagement, inclusief het opzetten en onderhouden van een HKZ-certificering. Dit systeem bevat alle relevante documentatie en protocollen die nodig zijn om te voldoen aan de eisen van zorgcertificeringen zoals HKZ en ISO.

Stap 2: Wij werken transparant op doelen en afspraken.

  • De implementatie van MyDMS begint vaak met een fase waarin de basisdocumentatie en procedures worden opgesteld, zoals goed bestuur, personeelsbeleid, en incidentmeldingen. Dit gebeurt op een efficiënte en betrouwbare manier om ervoor te zorgen dat alle noodzakelijke onderdelen snel operationeel zijn.
  • Hierna volgt de verdere uitwerking en implementatie van de HKZ-normen, waarbij zowel standaarddocumentatie als op maat gemaakte oplossingen worden gebruikt, met continue aandacht voor efficiëntie en betrouwbaarheid in elke stap.

Stap 3: Als de klant ondersteuning wenst bieden wij deze zoveel als mogelijk op afstand (efficiënt en doelmatig).

  • De adviseurs van Altiplano bieden zoveel mogelijk ondersteuning op afstand, wat een efficiënte aanpak is om de kosten te beheersen en snel te reageren op de behoeften van de opdrachtgever.
  • De werkwijze vereist wel dat de opdrachtgever goed voorbereid is en actief deelneemt, wat bijdraagt aan een betrouwbare en succesvolle implementatie.

Stap 4; In overleg kan periodieke en projectmatige ondersteuning worden afgesproken.

  • Naast de initiële implementatie biedt Altiplano ook periodieke ondersteuning, bijvoorbeeld voor de uitvoering van interne audits, het bijhouden van kwaliteitskaders, en het voorbereiden op inspecties door instanties zoals de IGJ.
  • Deze ondersteuning is betrouwbaar en kan variëren van incidentele consultancy tot regelmatige check-ins om ervoor te zorgen dat de organisatie aan alle relevante eisen blijft voldoen op een efficiënte manier.

Stap 5: Kosten worden flexibel uitgewerkt, wij geloven in prijzen welke meegroeien met de groei van een organisatie.

  • De offertes laten een flexibele tariefstructuur zien die afhankelijk is van de omvang van de ondersteuning en de gekozen modules binnen MyDMS. De tariefstructuur is zo opgezet dat deze efficiënt omgaat met de middelen van de klant.
  • Er zijn opties voor zowel kleine als grotere organisaties, met tarieven die variëren op basis van de omvang van het project en de benodigde extensies binnen MyDMS, waarbij altijd gestreefd wordt naar een betrouwbare en kostenefficiënte oplossing.